Arssura [ Interviu ]

vineri, 11 septembrie 2009

# Salut Arssura! Pentru inceput ne poti spune cateva cuvinte despre tine?
Arssura: Iubesc hip hop si tot ce tine de aceasta muzica.

Spune'ne cateva lucruri despe inceputul carierei muzicale inainte d existenta numalui 'Arssura', si daca tot am adus vorba d numele "Arssura", de unde acest nume?

# Arssura: Raspunsul il afli ascultand piesa Ars de ura...am inceput in 1995...

Cand si unde ai urcat pentru prima data pe scena? sub ce nume ai debutat?
# Arssura: Sub numele arssura, un bal de boboci din 96, discoteca Casablanca.

Care a fost senzatia avuta la primul concert?

# Arssura: Ceea care o am si acum... nu se compara cu nimic... scena e locu unde ma simt cel mai bine.

Am citit pe unele forumuri ca lucrezi la doua albume, unul solo si unul cu Paco, ce ne poti spune despre aceste albume?
# Arssura: Cel solo apare in decembrie acum, celalalt nu pot spune acum...

Sa presupunem ca vei iesi cu unul dintre albume pe piata... care ar fi melodia al care-i videoclip va aparea pe piata? "Fara regrete feat. Antifon", sau te vei decide asupra altei melodii? apropo de "Fara regrete feat. Antifon"...cum a fost la filmarea video?
# Arssura: Nu ma mai intereseaza sa ies pe piata, mi-am facut deja fanii... si nu m-a ajutat niciuna din cele 3 case de discuri la care am fost, numele l-am facut pe carca mea... clipu a fost unu de inceput si e facut cu buget redus... poate voi mai face.

"Battle off da Domme 2006" cand ai spus ca va fi ultimul tau battle, ai vorbit serios sau nu?
# Arssura: Nu se stie niciodata... daca ma mai bag... poate ma sucesc...

Cu ce cantareti din state ai vrea sa ai un featuring?
# Arssura: Nu ma intereseaza o colaborare cu cineva de afara, sunt destui buni aici...

Ce parere ai despre hip-hop-ul din Romania in momentul de fata?
# Arssura: Aceeasi parere care am avut-o mereu, sunt unii care merita sa fie pe scena si altii care nu...

Ce artisti romani, de Hip-Hop, iti plac?
# Arssura: Sunt cativa... Grasu, Ombla, Vexx, Cheloo, Maximilian, Griffo, Jhivago, Nimeni Altu', Tranda...

Ce artisti straini, de Hip-Hop, iti plac?
# Arssura: B.real, Rakim, Nas, JAY-Z, Guru, Mobb deep, Das efx, Method man, Raekwon, Redman, Talib Kweli, etc...

Care este hobby-ul tau?
# Arssura: MUZICA

Cine crezi ca ar merita premiul pentru cel mai bun album din prezent?
# Arssura: Rakim - The master

Cateva cuvinte despre site-ul Urban Live?
# Arssura: Cat timp e pus umaru la miscarea hip hop,nu conteaza umarul cui e...

Pentru a incheia interviul cu brio.punem punct. si continuam cu un mesaj pentru cititori, ai ceva sa le adresezi?
# Arssura: Hip hop is the way,sky is the limit...

0 comentarii: