Vescan [ Interviu ]

vineri, 11 septembrie 2009

# Salut Vescan! Pentru inceput, ce ne poti spune despre tine? Vescan: Salut. Sunt un om de rand, muncesc, fac facultate, fac exact ce face un om normal.

Cum a luat nastere numele Vescan?
# Vescan: Vescan ma cheama. Initial a fost Veschy ca asa imi ziceau toti de mic, dar am revenit la numele meu de familie (suna mai matur).

Despre albumul "Dansez cu pozele vechi", ce ne poti dezvalui?
# Vescan: Din vara lu' 2007 am inceput incet munca la "Dansez cu pozele vechi". Am facut cateva piese dupa care a urmat o pauza, probleme cu studio-uri, negative, etc. Intr-un final le-am rezolvat pe toate si 2 saptamani am stat aproape zilnic in studio. 23 de piese 80 la suta e gata. Astept finalizarea completa dupa care aleg ce ramane si ce nu, la productie sunt: Stolo si Neko (Light Music), Camuflaj, Katana, Cumicu, Dj Twist, FoStyle aka Proto.
Le multumesc inca o data pe aceasta cale!
Orice piesa de pe album are subiect clar.

Care sunt invitati de pe albumul "Dansez cu pozele vechi"?
# Vescan: Dj Wicked, Dj Maka, Dj Twist, Camuflaj, Katana, Cumicu, Masteru, Anda, Cainele aka So'ldat.

Cand va aparea albumul? Se va gasi gratuit pe net sau in schimbul unei sume de bani?
# Vescan: Nu pot da o data exacta a aparitiei, dar in cel mai scurt timp, sper sa fie in septembrie.
Se va gasi gratuit pe internet si dupa auditie cine vrea poate sa-l si cumpere in original.

Aduci ceva nou in Hip-Hop-ul autohton, o noua voce, un sound nou, te-ai gandit vrun moment sa iesi pe piata? sau crezi ca vei fi refuzat/neascultat ca restul artistilor?
# Vescan: A fost o vreme in care ma gandeam, dar am renuntat rapid la idee "e plin de curve in industrie" si pe langa asta nici nu cred ca ar investi cineva bani in muzica mea pentru ca avem internet si piata hip-hop e sub nivelul marii.

Cum a fost la filmarea videoclipului "Alb negru/Nu o sa ma vezi"? C-am cat tea costat aceasta "distractie"?
# Vescan: A fost o atmosfera linistita, toata lumea se simtea bine radeam, glumeam, mai filmam, ne mai plimbam! A fost chiar super okey. Cu costul clipului au fost niste "afaceri" pe care as vrea sa le tin secrete (daca nu te superi), dar pot spune ca omul care merita toate laudele pentru clip lucreaza cam la 2500-3000E, (Mersi mult Loco).

Ce s-a intamplat cu trupa Re'Vers?
# Vescan: Dupa cateva discutii eu si Masteru (Re'Vers) am hotarat ca e mai bine sa ne facem treaba solo! Oricum numele Re'Vers imi ramane adanc infipt in suflet.

Ce raspuns le dai, celor care critica hip-hop-ul si spun despre artisti ca sunt semianalfabeti?
# Vescan: Sa asculte mesaju si apoi sa compare si doar dupa ce le fac pe astea, sa vorbeasca!

Ce artisti romani, de Hip-Hop, iti plac?
# Vescan: Zale, Puya, Camuflaj, Ombladon, Grasu XXL, Uzzi, Byga, Rashid si mai sunt.

Ce artisti straini, de Hip-Hop, iti plac?
# Vescan: Bone Thugs, Jedi Mind Tricks, The Game, Twista, LoopTroop, Snoop, Ludacriss, Kymani Marley, Akon, Nas, Eminem, Lil Wayne si lista poate continua.

Care este hobby-ul tau in afara de muzica?
# Vescan: Nu mai prea am hobby-uri, fac ce face toata lumea mai un fotbal, mai pierd timpu pe net, da nu le pot numi hobby-uri.

O mica parere despre site-ul Urban Live?
# Vescan: Imi place tot, ce apare nou apare si la voi.Plus ca e bine structurat, frumos:)

Un mesaj pentru cititori, ai ceva sa le adresezi?
# Vescan: Nu e greu sa rimezi, e greu sa transmiti un mesaj prin rime, deci ascultati artistii care zic ceva in piese!

0 comentarii: