Cumicu [ Versuri ]

duminică, 6 septembrie 2009


Toate Trec


Refren: x2
O sa ne-amintim la o tigara
De toate care au fost si-au fost odinioara
O sa trag un fum sa caut alta
(PAZEA)

O sa gasesc pacea
Sunt fericit de veghe
O sa uit de nopti albe
De zile negre
O sa beau bere cu ai mei
O sa tinem un toast
Si-o sa rad ca un prost de toate relele ce-au fost
N-o sa las sa planga in zadar pianu
Fiindca o sa stam toti vorba aia: "chileanu"
Sunt fericit cu ce am
Chiar daca am putin
Si nu vorbesc de trecut
Da totusi hai sa ne-amintim
Am iubit, am urat, am vorbit frumos,
M-am uitat urat, am ajutat, am futut in gat
Da am plans, am ras,
Am dat palme, am luat
Am fost aplaudat, am fost facut si de cacat,
Am iubit-o dar ea l-a vrut pe altu
Mi-a spus: "Ceva scartaie...." aha patuuu!
Incearca sa zambesti urmeaza sfatu':
"Fi fericit toate trec bah da'le dreacu"


Refren: x2
O sa ne-amintim la o tigara
De toate care au fost si-au fost odinioara
O sa trag un fum sa caut alta
Daca toate trec de ce n-ar trece sï astea

In dulcele stil clasic

Refren:
E-n amintirea noptilor pierdute in fata monitorului
Si-a dramei, trate cu ajutoru' umorului
E pentru toti cei care ii stimez, dar nu i-am precizat
In dulcele stil clasic de Hip-Hop...
E-n amintirea noptilor pierdute in fata monitorului
Si-a dramei, trate cu ajutoru' umorului
E pentru toti cei care inca nu i-am ars la mic
In dulcele stil clasic de Hip-Hop...
Strofa I:
Instant, revin mereu cu efect de bumerang
Ridic paru' pe tine de zici ca o dai pe punk
Nu ma mandresc cu ce-am facut, puteam de 10 ori mai multe
Cui nu-i place sa m-asculte, sa ma comute pe mute
Pe cuvant, ceea ce cant arata exact cum sunt
Si nu am faima, ca port aceeasi haina 3 zile la rand
Sunt diferit decat majoritatea
Poate din simplu' fapt ca mi-a pacut si berea si cartea
Unii o ard in freesyle din tastatura si mouse
Rapperi fitosi nu ma saluta, da' au lirica mea la status
Exista bolifrici pe net care nu zic nimic concret
Si au pretentii de la tine, cand tu ai 0 buget
Dau in acelasi decor, cu aceeasi lipsa de onor
N-o spun pe limba tututor, doar o pun pe limba lor
Lucrez de zor, in orice zor de dimineata
Ce-am zis pana-n prezent sunt simple fragmente din viata...
Refren:
E-n amintirea noptilor pierdute in fata monitorului
Si-a dramei, trate cu ajutoru' umorului
E pentru toti cei care ii stimez, dar nu i-am precizat
In dulcele stil clasic de Hip-Hop...
E-n amintirea noptilor pierdute in fata monitorului
Si-a dramei, trate cu ajutoru' umorului
E pentru toti cei care inca nu i-am ars la mic
In dulcele stil clasic de Hip-Hop...
Strofa II:
De 3 ani traiesc din rap, tutun si nesuri
Pana-n prezent am la activ trase 2000 de versuri
Uneori am capul plin de idei, o droaie
Da primu' rand e-ntotdeauna cel mai greu de scris pe foaie
Nu pot sa fac slagare ca Traistariu
Si n-o sa uit ca primu care mi-a pus micu-n mana a fost Riu
Poate nu's cum ai vrea sa fiu, bai coaie
N-o sa ma vezi in clipuri cu Simona Nae, cantand in ploaie
Multi au criticat un clip tras la betie
Da' n-au inteles ca fac muzica, nu cinematografie
Sunt decis sa renunt, dar unii vor sa continu'
Imi spun mereu aceleasi lucru, ca si Cornel Dinu
Nu sunt primu, nici ultimu care sa le zica pe fata
Da' vad ca Mc-ii mai noi, nu fac decat matreata
Am trait tot ce am spus, pe propria piele
Si cine are pareri contradictorii...ma fut in ele!
Bineinteles ca exista si oameni pe care-i respect
In principiu-s aia care-mi dau la mic, "REC"...
Refren:
E-n amintirea noptilor pierdute in fata monitorului
Si-a dramei, trate cu ajutoru' umorului
E pentru toti cei care ii stimez, dar nu i-am precizat
In dulcele stil clasic de Hip-Hop...
E-n amintirea noptilor pierdute in fata monitorului
Si-a dramei, trate cu ajutoru' umorului
E pentru toti cei care inca nu i-am ars la mic
In dulcele stil clasic de Hïp-Hop...

Lasa Coniacul Sa Curga

Ref:
Iar atunci cand noi poate no sa mai fim
Lasa coniacul sa curga, da-ne o tigara si sa ne-amintim
De clipele care au fost si nu revin
Lasa pe masa o scrumiera si un pahar de vin.

Iar atunci cand noi poate no sa mai fim
Lasa coniacul sa curga, da-ne o tigara si sa ne-amintim
De clipele care au fost si nu revin
Lasa pe masa o scrumiera si un pahar de vin.



Nu vrem sa simtim cum trece tineretea, stim
Ca o sa vina o vreme cand pentru pacate o sa platim
Nu vrem sa plecam fara sa lasam ceva in urma
Asta ii munca noastra unii o simpt, alti o curma.
Nu vrem sa ne jelesi iar atunci cand no sa mai fim
Sa ne asculti si sa inchini un pahar de gin.
Nu vrem sa treaca zilele, nu vrem sa treaca ani
Iar inimile noastre nu’s de cumparat, sa-ti futi ba banii.
Nu vrem sa ne-amintim,
Ca unii au plecat fara sa zica „pa ba ne-auzim”.
Nu vrem sa povestim despre ce nu simtim
Asta ii Romania, non American dream.
Nu vrem sa stim unde o sa fim peste ani
Si bag la cap ca noi nu ne credem bastani.
N-avem averi, avem doar prieteni care suna
Sa ne spuna „griji de tine, ba te pup, noapte bun”.

Ref:
Iar atunci cand noi poate no sa mai fim
Lasa coniacul sa curga, da-ne o tigara si sa ne-amintim
De clipele care au fost si nu revin
Lasa pe masa o scrumiera si un pahar de vin.

Iar atunci cand noi poate no sa mai fim
Lasa coniacul sa curga, da-ne o tigara si sa ne-amintim
De clipele care au fost si nu revin
Lasa pe masa o scrumiera si un pahar de vin. (3x)

Refuz La Drama

Punandu-mi viata intr-o ecuatie rezulta
Ca-s produsul dintre un fotbalist si-o necunoscuta
Am fost obisnuit sa cred ca tot ce vine merge spre mai rau
Cand pentru orice fapta se spunea ca-s pampalau
Am fost mereu fortat sa bag pe gat mancarea cu sila
Poate de asta nu accept compasiunea ta si mila
Aveam 4 ani cand cel care ma proteja, bunicul meu
Murise, atunci taticul a prins tupeu sa-mi dea primul neveu (bang)
Totul avea sa se schimbe
Nu stiam ca poti ajunge alcoolist din colectionar de timbre
Printre zeci de certuti fara motiv ajunse momentul decisiv
Cand i-am plasat lui tata o bucata-n incisiv
Stiam exact ce fac, nu m-am pierdut cu firea
Ura e un sentiment mai puternic decat iubirea
Si privirea din ochii mei in acel moment avea sa fie
Exact la fel ca a lui, ca la prima lui betie

refren:
N-am crezut vreodata tata c-o s-ajungem si aici
N-am stiut la-nceput dar acum detest tot ce-mi zici
Mama, stiu ca nu-s destul de bun de pus in rama
Dar n-am regrete, stii... refuz sa cred ca sunt o drama

Dupa divort am tras la sort cu cine sa raman
Asta suna ca si cum mi-as fi ales din nou un nou stapan
Mama imi promise multe, insa nu stia s-asculte
Vorbele ei bune au devenit in scurt timp insulte
Nu suport ca cineva sa-mi critice starea
Cum n-am suportat pe clasa I-a dictarea
Nu suportam sa-mi futa capul cand bagam lingura-n gura
Imi spunea "esti ca si tac-tu" in loc de "pofta buna"
Ma acuza ca sunt un pacatos ce stie doar sa-ncurce
N-a putut sa ma educe langa icoana si cruce
Imi reprosa anturajul, si limbajul meu flegmatic
O deranja de fapt ca nu ma mai miscau vorbele practic
Am reusit sa-mi detasez mintea, cotidianul
A devenit rapul si dragostea mea, pianul
Nesuportand indiferenta mea, sa vada ca nu-mi pasa
Mi-a pus hainele in plasa si m-a dat afara dïn casa
Refren

Iarasi Luni

sa stai singur intr-e patru pereti s-astepti minuni
sa asculti de altii si sa crezi in minciuni
sa renunti si sa-ti bagi p**a in ele promisiuni
sa fii nervos dimineata ca e iarasi luni
sa te uiti atent la tine si sa nu te observi
sa pui deoparte bani sa-i ai si sa-i spargi la nervi
sa te-ntrebi daca e viata de c***t sau viata de caine
sa-ti aprinzi tigara si sa zici co sa te lasi de maine
sa ai nevoie de un sfat si de-o vorba buna
dar sa nu gasesti pe nimeni in stare sa le spuna
sa te uiti la poze si sa ti-amintesti de cum erai
sau sa stai plouat intr-o zi frumoasa de mai
sa te bagi in datorii pentru un vis futut
si sa pierzi pas cu pas tot ce ai avut
sa fii tradat de femeie fara nici un rost
si sa realizezi dupa-aia cat de prost ai fost


credeam in oameni mortii lor de lighioane
nu simt nimic ca am fost tras in piept de prea multe persoane
aveam in fata orizontul conturat de viziuni
crezand in vorbe sinceritate si promisiuni
nu e nimic corect ( stiu) si nu astept (nu)
respect din partea ta stiu ca te doare in rect
ma simt inconjurat de frig invelit cu 6 paturi
fara sa uit cine a fost si cine nu alaturi
nu mai simt placere nu stiu ce poate sa-mi ofere
stau co mana pe somnifere cu una pe sticla de bere
sunt in plina cadere imun la orice parere
nu-mi doresc decat tacere intr-e fete efemere
am vazut prea multe inconjurat de praf si furtuna
nu vad nimic iesit din comun vad doar tarani iesiti din comuna
mi-am permis sa aberez deschis drastic
si stii de ce pana si inima mea e de plastïc...

Bolnav Grav

Sunt bolnav grav, priveste-n mine praful asta fin
Sunt satul arunci in mine nervii tai, sa ne jignim
Am uitat care cuvinte fine tre' sa le spun
Si ura ta magnifica e tot ce am in minte acum

Imi reprosezi ca te-am uitat
Imi reprosezi ca nu-s barbat
Imi reprosezi ca stau in jeg
Imi reprosezi ca sunt un bleg
Imi reprosezi ca te reneg
Imi reprosezi ca-i demisec
Imi reprosezi ca beau prea mult
Imi reprosezi ca nu te-ascult
Imi reprosezi ca sunt umil
Imi reprosezi ca nu am invatat sa fiu copil, ca iei in seama cat sunt de viril
Imi reprosezi ca nu-s curat, ca nu-s destul de bun la pat
Imi reprosezi ca m-am bagat de unu singur in cacat
Imi reprosezi ca nu-s ca tine, beau prea multe aspirine
Nu visez cu tine, nu esti printre primele
Imi reprosezi ca-s un ratat, ca te-am uitat singura-n frig
Imi reprosezi ca zic ce zic, ore de ce nu pot sa tac?...

Eram doar doi copii prosti, stiu ca refuzi sa recunosti
Eu speram in ceva nou, tu erai cu gandul dupa fosti
N-aveam planuri facute, erau doar idei pierdute
Ai spus ca pleci in 10 minutem, eu ti-am spus ironic, du-te!
Speram sa inteleg, sa dreg, sa trec peste secret
Asta nu e cel mai bun moment sa fiu indiscret
Dar cred c-ai fost destul de apta, destul de desteapta
Sa intelegi ca dac-alegi sa pleci, nimeni nu te-asteapta
Inapoi, erau vremuri noi, iar intre noi doi
Erau minciuni, eu te-am prins in off side ca van Nistelroy
Chiar daca nu mai esti aici sa zici ca totul merge brici
Cand merge rau sa ma ridici, in locul tau ... there shall never be another bïtch

Pahare Murdare

Intr-un pahar murdar vreau sa torn
Sa-mi spal sufletul vulgar si iar sa torn
Imi e sete de tine, imi e somn,
Dar nu vreau sa dorm...(x2)

As vrea un ultim dar, as vrea sa poti macar
Sa poti s-asculti tot fara sa dai “Stop”
As vrea sa porti cu tine sufletul meu vulgar care a-nchis porti.
Eu stiu ca toti iti promit multe, dar ei toti nu stiu sa te asculte
Eu nu promit nimic, eu am doar un suflet vulgar si un pahar murdar...

Intr-un pahar murdar vreau sa torn
Sa-mi spal sufletul vulgar
Imi e sete de tine, imi e somn,
dar nu vreau sa dorm

Intre pahare murdare pana cand soarele rasare
Oare o sa gasesc un raspuns la orice intrebare
O sa-ncerc sa am rabdrae, o sa-ncerc sa uit de somn
O sa torn pana adorm, sa le vad diform
Vreau sa beau pana raman debusolat la orice pol
Ridic sticla sa imi spal toate pacatele-n alcool
Din speranta ca-n distanta o sa apari ca un sol
O sa las un scaun gol, lumina aprinsa pe hol
Joc acelasi rol, in acelasi decor
Am o mie de voci in cap, in cor, nu stiu ce vor
In seara asta paharele vorbesc, ele gandesc
N-am nevoie de companie, nu-ncerca sa ma faci sa zambesc
Iubesc, de fapt urasc pt ca-s mandru
De-asta umplu paharul, pt ca-s gol pe dinauntru
Si sunt momente in care as vrea sa te aud din nou...

Intr-un pahar murdar vreau sa torn
Sa-mi spal sufletul vulgar si iar sa torn
Imi e sete de tine, imï e somn,
Dar nu vreau sa dorm... (x2)

N-o sa ma schimbe


refren:(x2)
N-o sa ma schimbe atata timp cat dau rec
Nici banii de pe cec dar nici anii care trec
N-o sa ma schimbe cd-urile cu timbre
N-o sa ma schimbe nimeni, nimeni n-o sa ma schimbe

Au trecut anii, s-au dus pe p**a banii
Am strans mai tare cureaua ca sa se vada danii
Am scris la fel versu', am turat ramii
Si-am facut rap si fara geci Kani
Poa' sa-mi dea marea cu sarea, sa-mi schimbe buna starea
Niciodata n-o sa poata sa-mi fure onoarea
N-o sa accept schimbarea, nu vreau reglementarea
O sa raman asa cum sunt, o sa-mi urmez cararea

refren:(x2)
N-o sa ma schimbe atata timp cat dau rec
Nici banii de pe cec dar nici anii care trec
N-o sa ma schimbe cd-urile cu timbre
N-o sa ma schimbe nimeni, nimeni n-o sa ma schimbe

N-am avut ajutor deloc prima data
Si-am primit negative pe note...de plata
Imi pastrez esenta, rapul e dependenta
Si-au inceput multi deja sa-mi inteleaga dementa
Am dat nume, nu meritau dar fac spume
Si-am pitici pe creier, ca Adrian Minune
Legat de lume, de viata, suntem robii
Eu fac doar sa scriu cu mana ceea ce vad ochii

refren:(x2)
N-o sa ma schimbe atata timp cat dau rec
Nici banii de pe cec dar nici anii care trec
N-o sa ma schimbe cd-urile cu timbre
N-o sa ma schimbe nimeni, nimeni n-o sa ma schimbe

Sunt in al doilea rand mc, in primul rand om
Astea versuri scrise-n nopti in care n-aveam somn
Legat de viata in prezent o sa fac un efort
S-ai dau un sfat lu' mama: "trebuia sa faci avort"
Fac haz de necaz , e tot ce mi-a ramas
Plus o vioara, un bas si un vers tras
Am ars ce-a mai ramas, zic doar cuvinte simple
Incerc sa-i fac sa inteleaga ca n-o sa ma schimbe

refren:(x2)
N-o sa ma schimbe atata timp cat dau rec
Nici banii de pe cec dar nici anii care trec
N-o sa ma schimbe cd-urile cu timbre
N-o sa ma schimbe nimeni, nimeni n-o sa ma schïmbe

1 comentarii:

galahyablonski spunea...

3x Titanium coating - The Titanium Art & Design
You can use this for a microtouch solo titanium piece of glass. All of titanium melting point the plates come with some gr5 titanium aluminum silicone dab rig with titanium nail oxide and the top plates titanium bmx frame come with a 3 inch metal plate.